13 Ağustos 2011 Cumartesi

MiMiM :))

sevgili tunes beni mimlemiş ona  çok teşekkürlerimi iletiyorum:)) bu benim blogger dünyasındaki ilk mimim,tunes bende artık ayrı bir yerin var :))  ne yapılacağını pek bilmiyorum.bilmesemde deniyecem artık bişeyler :) tunes'in  beni mimlediği konu ''Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın'' . evet gelelim filmlerimize  izlemekten bıkmayacağım bir çok film var acaba hangisini yazsamm??? sadece 3 hakkımız varmış..





1-) ilk filmim " Başka Dilde Aşk"  Saadet Işıl Aksoy' u çok beğeniyorum ve bu filmdeki oyunculuğu çok güzel. Mert Fırat'ın hakkını yememek gerek  çünkü muhteşem bir oyunculuk çıkartmış. 
Konuşmadan aşkın yaşanabileceğini anlatan bir film. İzlerken kendimi hep Zeynep'in yerine koydum "ben olsam ne yapardım acaba?"  diye. 
filmde Zeynep'in "olleeeey bee hayatımın erkeğini buldum hiç konuşmuyor" sahnesine bittim :))
bir de içimi en çok acıtan sahnesi aynı evin içinde ağlama sahnesiydi...

     aşka dair çok içten bir film..






2-) "koş forest koş" 

Forest Gump; güldüren hüzünlendiren düşündüren kısacası birçok yerden insanı etkileyen bir film..
 " hayat bir kutu çikolata gibidir, içinden ne çıkacağını bilemezsin.."



3-) İNCİR REÇELİ

bu film beni çook ağlatmıştı özellikle son sahnelerinde...konu itibariyle  sıradan görünsede izledikçe büyüsüne kapılıyorsun. hasta bir insanın gözüyle hayatı görmek insanı yaşama sarılma hissi aşılyor. sevgiyi bu derece yalın ve dokunmadan hissetmek herkese göre değildir... acıklı olduğu için değil içinde çaresizliği barındırdığı için sevdim bu filmi , yapacak birşey olmadığı için çaresiz kalmanın ne demek olduğunu iliklerimde hissettim.

" bana canlı birini sevme hakkı vermediler bende incir reçelini sevdim.."




defalarca izleyebilirim,bu filmleri hiç bıkmadan her seferinde ilk defa izliyormuş duygusuyla.. bendegeleneği bozmayayım mimlemeye devam .nil, ,limbolin,şule,queen's choice filmlerinizi  bekliyorum :)

9 yorum:

  1. 1. ve 3. filmelerin çok güzel seçim:) özellikle 1.filmde yer olan o replik benimde aklıma kazınmış durumda.bunun dışında 1.filmde aşkın yanı sıra çağrı merkezi çalışanlarının verdiği önemli bir mücadeleyede yer verilmişti.3.film ise duygusallığın tavan yaptığı bir filmdir. 2.seçimin olan filmi bilmiyordum en kısa sürede izleyeceğim,klavyene sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. izle butonunu bulamadım ki hala.

    YanıtlaSil
  3. başka dilde aşk ve incir reçelini ben de çokmsevmiştim funda, mimimi aldım gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. nil. daha yeni mi gördün bu mimi :)
    nerdesin.

    the secret. halen izle butonuna ulaşamadım.
    ama olur yakında.
    :)
    görüşürüz.

    YanıtlaSil
  5. gel de gör nerdeymişim, bi mekanımız var heralde :)))

    YanıtlaSil
  6. deeptone blogta bir sorun var galiba izle butonu bazen çıkıyor bazen kayboluyor. bende ne olduğunu anlayamadım.

    YanıtlaSil
  7. sorun değil. nasıl olsa düzelir. geleceğim sana.

    YanıtlaSil